2009年10月30日 星期五

一定食車仔麵

我很喜歡吃車仔麵,因為價錢平,又可以同時間選擇多款餸。最近在藍田啟田商場地下的萬有街市之入口處發現了一檔抵食車仔麵。檔名叫「一定食 Must Eat,主要售賣泰式車仔麵。其實它是一檔泰式與廣東式混合的車仔麵檔,主要可選擇的餸包括有咸豬肉、雞肉、豬扒、豬頸肉、雞翼、魚疍、蝦條、墨魚丸等。湯有2款選擇,清湯與辣湯(冬蔭功湯)。一餸車仔麵18元,兩餸車仔麵20元,要辣湯加2元,加餸每款4元,十分經濟抵食,所以經常其門如市。







喜歡吃辣的食客,如嫌不夠辣,還可以加上酸辣汁、辣椒汁和辣椒粉等調味料。攤檔的員工說煮湯和調味的材料主要從泰國入口。

我當日吃了一碗我最喜愛的清湯咸豬肉拼雞肉金邊粉,加小許酸辣汁。咸豬肉皮脆肉香,口感有點像燒肉;雞肉是白切雞非常嫩滑;金邊粉也很幼滑,加了酸辣汁的清湯,酸酸辣辣很開胃。






5 則留言:

  1. 個賣相好正喎!有機會要試下先!估唔到車仔面都有泰式的。

    [版主回覆10/31/2009 08:44:00]
    係呀!最重要係經濟又好食!

    回覆刪除

  2.                         

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆10/31/2009 14:16:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 我出發啦。一星期後再拜訪。

    [版主回覆11/01/2009 08:01:00]一路順風!玩得開心啲!

    回覆刪除
  5. 啟田我久不久都會去,不過好少入去街市,原來有好嘢食!
    [版主回覆11/02/2009 08:12:00]係呀,路過可以順便試吓!

    回覆刪除