2012年7月28日 星期六

蒙古國和西伯利亞貝加爾湖之旅概覽(7) Siberia Ulanude 參與玩娶媳婦遊戲



 
 
在俄羅斯東正教傳統信徒村內令我們最興奮的是參與玩娶媳婦遊戲。他們的習俗和我們一樣要上頭、哭嫁、付接新娘利是。我被選作新娘,,另一位團友則扮新郎。傳統的女土服飾共分5層,還要裹2層頭巾,佩帶珠鏈裝飾。當陪嫁娘替我打扮的時候,我要扮作依依不捨家人,大哭,以裙尾抹眼淚。宣誓的時候,當證婚人問我願不願意嫁他的時候,我很認真和嚴肅的回答:「我非常願意,如果他有錢、有面、有屋、有鑽石、黃金……。」聽罷,新郎立刻「走人」!由於我們的投入演出,且演技精湛,逗得哄堂大笑!




儀式開始,陪嫁隊為新人獻唱祝福歌



為新娘穿衣打扮



完成穿禮服



裹頭巾時新娘要哭嫁


 
 
嗚嗚嗚!我要嫁了!




阿媽,我好唔捨得你呀,因為以後我要自己做家務了!



不過我唔識煮飯,我還是要每天回娘家吃飯呀!


請加多雙筷,煲多碗湯!


 
裝身哭嫁完畢
 
 


宣誓的時候,當證婚人問我願不願意嫁他的時候,我很認真和嚴肅的回答:「我非常願意,如果他有錢、有面、有屋、有鑽石、黃金……。」



新郎:「吓!乜你唔係鍾意個人咩!」




新娘:「鍾意,不過我喜歡你D錢多少少啫!」


 
新郎:「算喇,你唔嫌我籮疏,我唔嫌你米碎,求其年晚煎堆,人有我有!」



禮成後,新娘被帶回房。






陪嫁娘:「新郎哥,係咪好開心呢?如果想洞房,係時候要俾開門利是喇!」
 
 
 

新郎;「老婆!我交咗贖金,唔係,係俾咗開門利是至真!我哋可以去洞房喇!」
 



交收完畢,陪嫁隊為新人再唱祝福歌。




 
與新人及親朋跳舞助慶。




齊齊拍照留念。






當然唔少得全家福

















4 則留言:

  1. 係咪好好玩哩!
    [版主回覆07/29/2012 09:46:35]係呀!超HAPPY!

    回覆刪除
  2. Hi !我今天會出發到馬達加斯加、留尼旺和毛里裘斯遊覽,8月中返。不過,我已預先寫定網誌,按時發表!

    回覆刪除
  3. 旅途愉快!
    [版主回覆08/13/2012 19:26:57]謝謝!希望能儘快先出概覽!

    回覆刪除
  4. 好靚的新娘子.
    [版主回覆08/13/2012 19:54:32]你真係一個心地唔錯嘅童子軍!

    回覆刪除