2009年9月26日 星期六

白雲山松風軒沙鍋魚翅







我是一隻為食貓,最喜歡吃魚。最近在廣州市白雲山明珠樓遊覽區 (近黃婆洞水庫)的松風軒園藝酒家吃了一煲非常價廉物美的沙鍋魚翅 (每煲只售數十元人民幣),至今仍回味無窮。

此翅不同彼翅,它不是我們常吃的上湯煨魚翅,其實它是連着魚背鳍部分的肉,因為魚游泳時,要不斷擺動魚鳍,所以這裏的肉質特別嫩滑。它的煮法也很簡單,先把魚鳍走油,再把洋蔥、葱段和蒜子肉爆香,最後加入魚翅煮至魚肉剛熟,以沙鍋保温上,美味的沙鍋魚翅便煮好了。

真係想起都留口水呀!咦!地下濕晒!呀媽!地拖係邊呀?



3 則留言:

  1. 你真係好鬼 非洲和尚 !我流晒口水丫!仲要係香港食唔到既!

    [版主回覆09/28/2009 08:00:00]唔緊要噃,香港同廣州都好近啫,乘直通車2個鐘就到啦!

    回覆刪除
  2. 天氣報告:今天狂風雷暴!出門請帶傘!

    [版主回覆09/28/2009 14:25:00]謝謝提醒!不過今朝早擒擒青趕住返學,還是忘記帶傘,做咗落湯雞呀!點知返到中心先至發現背囊裏面有把縮骨遮,死啦,唔知係唔係患咗老人癡呆症呀?

    回覆刪除
  3. 唔係老人癡呆;係貴人事忙 (忘)咋!
    [版主回覆09/30/2009 11:49:00]真嘅!噉都冇咁驚!多謝安慰!

     

    回覆刪除