2011年10月9日 星期日

坦桑尼亞 津巴布韋之旅(六十一)團友取回所有行李


欣賞完從高空俯瞰的維多利亞瀑布,我們前往機場,乘內陸機飛返津巴布韋的首都夏拉里。





抵達夏拉里機場後,我們取回剩餘的2件行李。基於行李延誤,航空公司向我們每人賠償了80美元。其中一位團友在取回行李後,卻發現放在行李的2部相機不見了!只好立刻在當地報警,回港後向保險公司要求賠償。







當天晚上,我們入住Rainbow Towers Hotel。



2 則留言:

  1. 今次的中山一日遊超值,單是來回船票已$400多元;出席人數有1300多人,非常熱鬧;但午餐就麻麻!
     
     

    回覆刪除
  2. 我用了四小時多了、仍未搬完!  但已經可以運作。所有朋友的代号冇晒!差啲唔知邊個打邊個!

    [版主回覆10/10/2011 09:56:00]其實我係萬二分唔想升級,因為我鍾意個舊blog多D,外觀美,D圖片又靚又可愛!不過,不升不升還須升!唉!

    回覆刪除